Azért sem

Minden előzetes értesítés nélkül bezártam az előző blogomat. Mondjuk úgy töröltem, de nem, mert el van mentve. De most aki itt megtalál, az ne legyen ismerősöm, azért olvasson, mert jól írok, vagy nem, de ne azért, mert egyszer már beszéltünk kb. 5 mondatot vagy nem! Na, ennyit rólam, gondolkodjunk együtt innentől!

Címkék

Két szívemnek.............

2010.08.20. 06:29 | azért.sem | Szólj hozzá!

fontos ember is kereste tegnap a régi blogomat.

Szóval tényleg szeretnek és törődnek velem, csak nem én vagyok a világközepe.

Mennyire vall ez lelkiegsézségre/toprongyságra, hogy ennyi idősen kellett ennek a fejemben összeállnia? Meg a telhetetlenségem, az van nekem, semmi nem elég, mondjuk pont ennyit is adok a figyelemből, mint elvárok.

 

Na mindegy!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bujkablog.blog.hu/api/trackback/id/tr282234459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása