Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Azért sem

Minden előzetes értesítés nélkül bezártam az előző blogomat. Mondjuk úgy töröltem, de nem, mert el van mentve. De most aki itt megtalál, az ne legyen ismerősöm, azért olvasson, mert jól írok, vagy nem, de ne azért, mert egyszer már beszéltünk kb. 5 mondatot vagy nem! Na, ennyit rólam, gondolkodjunk együtt innentől!

Címkék

Régebben........

2010.07.01. 18:24 | azért.sem | 3 komment

Címkék: én szex mások

amikor itt jártam, még azt godnoltam, hogy na, az volt az utcsó!

 

Erre ma rá kellett jöjjek, hogy vagy láthatatlan vagyok, vagy nehezen szerethető, ami az elávolodásomat eredményezi az emberektől talán. Se ímélre, se posztra, se üzire nem kapok választ.......... Hümmmm

 

Akkor most itt fogok írni! 

Akarok venni valamit, de nem kapok rá árat.

Akarom kérdezni hogy vannak, de nem írnak vissza.

Mesélek magunkról, de mintha nem is írtam volna.

Írtam privit, de gondolom nem létezem, tehát álmodtam.

 

Lefexek. Aludni. is.

 

 

Tavasz van vagy mi, mert forr a vérem, a férjem olyan remekül néz ki, legszívesebben letepertem volna ma is néhányszor, boldog békeidők, mikor 6-8 órát is átszexeletünk kisebb-nagyobb megszakításokkal, több menetben, összebújva, végkimerülve. Bár lehet, hogy beadlunánk mindketten, elég kimerültek vagyunk, sokat éjjelezünk, de nem a szex miatt a fenevigye!

 

Politika: Éljen a kétharmad alatt elkövetett diktatúrát építő kormányunk élén a királlyal!

A bejegyzés trackback címe:

https://bujkablog.blog.hu/api/trackback/id/tr362123659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.07.01. 21:21:33

Hmmm. A családi mosolyalbum soha nem olyan sikeres, mint a nem tudom kimondhatjuk-e micsoda volt. A boldogság uncsi, azon se borzongani se lelkesen vigaszt osztani nem lehet. Nem is teszik ahogy nézem. Azért van aki olvas itt és ott is, még ha nem is nagyon szólal meg. Mint én.

azért.sem 2010.07.09. 18:24:36

Nafigyeldmán......................
Na jó!
Legalább eggyen vannak! :-D Tényleg azt hittem sehol senki.
Akkor neked írok lelkesen!

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.07.11. 02:51:21

Írjál csak! :-) De előbb nyarald és tombold ki magad. Jó mulatást! :-)
süti beállítások módosítása