Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Azért sem

Minden előzetes értesítés nélkül bezártam az előző blogomat. Mondjuk úgy töröltem, de nem, mert el van mentve. De most aki itt megtalál, az ne legyen ismerősöm, azért olvasson, mert jól írok, vagy nem, de ne azért, mert egyszer már beszéltünk kb. 5 mondatot vagy nem! Na, ennyit rólam, gondolkodjunk együtt innentől!

Címkék

Amikor hajnalban..................

2010.08.16. 04:17 | azért.sem | Szólj hozzá!

Címkék: én szex dolgok sírva ríva

 

 

hulla fáradtan, a nem alvástól kótyagosan mindenféle öngyilkokkal foglalkozom és még ráadásul sírni is tudnék és aki mosolygni mer az köcsög, nos olyankor eősen kell emlékeztetnem magam arra a tényre, hogy ezért fizetést kapok, igaz nem viszik túlzásba, de ha itthagyom felkopik az állunk és mindenféle álmaimat temethetem el mélyre.

 

Fogok nyitni egy panyaszkodós fület.....................

 

Egyébként meg az időjárás felelős is lemondhatna bőven, kikérem magamnak azt, hogy 35 fokban esik 114 csepp eső, amivel a páratartalmat 85%-ra löki, elviselhetetlenné téve a létezést.

 

 

A férjem jópasi, a múlt héten azt mondta nem vagyok dagi, formás és telt és nőies vagyok, ha lefogyok jó, de imád ilyennek, erotikusnak lát és tart, amit többször be is bizonyított aznap is és még a héten többször is, szóval télleg igaz lehet! És amikor felveszem a ruhát, sőt Aruhát, olyankor ragyog és csillog a szeme, és ha nem lennének gyerekeink biztosan asztalra lennék borítva!!!!

 

De most mégsincs jó kedvem, mert nem aludtam..........................

Felmondok. Ma. Holnap meg visszalépek.

Csak éjszakázni ne kéne, nem az én világom ez na.

A bejegyzés trackback címe:

https://bujkablog.blog.hu/api/trackback/id/tr862224712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása