Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Azért sem

Minden előzetes értesítés nélkül bezártam az előző blogomat. Mondjuk úgy töröltem, de nem, mert el van mentve. De most aki itt megtalál, az ne legyen ismerősöm, azért olvasson, mert jól írok, vagy nem, de ne azért, mert egyszer már beszéltünk kb. 5 mondatot vagy nem! Na, ennyit rólam, gondolkodjunk együtt innentől!

Címkék

Nyár.....

2010.07.09. 18:32 | azért.sem | Szólj hozzá!

Címkék: én szex nyár dolgok

...jön, megharcoltam érte, végre szabadság! 

 

Megy az egész család, meg sem lepődöm, a nagygyerek is akar jönni!

Motorosvizsga után boldog motorozás. A munkahelyemet meg rohassza meg aki akarja nélkülem. Alig engedtek szabira, nem számít az intézményi szünet, a hovaaszarbateszemagyerekethe???? kérdés. Kiharcoltam, megharcoltam, megyek két hétre elfelé. Balaton, család, motorozás, no stresz.

Előtte beépítettük a mosogatógépet, mert szépen kértem a fiúkat: addig ma senki nem fexik le, míg nincs beállítva a mosogatógép! Úgy is volt! Kalandosan volt, cső átfúrva, fal megvésve, minden koszolósan, szétpakolva, de 22.30-kor mosogatott az gép! Azóta rend is van és a zuhanykabint sem kell többet kicincálni talán.

 

Szóval megyek és majd jövök és nem lesznek képek sem! 

 

Morc sem leszek talán mert hosszúak az éjszakák, van mit bepótolnunk, a homlokomra lesz kiírva: ma is jó volt éjjel!

 

Pááááááááááá

A bejegyzés trackback címe:

https://bujkablog.blog.hu/api/trackback/id/tr812141540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása